ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

پاییز

پــائیز را دوست ندارد...

 

  بـــگوئید "بـه هـرکسی کــه پــائیز را دوستـــ نـدارد...  

 

  پــائیــز " هـمان بـــهاری ستــــ کــه :  

 

  عــاشق شده استــــ و رنـگش پــریده ...!!! 

   

زنـدگـی" تــکرار پــائیــزستــــ...بـایـد دیـد و رَفتـــ .

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 http://chistansara.blogsky.com/

باز پاییز است ،
اندکی از مهر پیداست ،
در این دوران بی مهری ،
باز هم پاییز زیباست .
پاییزتان بهاری باد !

Salam dooste khoobam
Mamnoonamaz nazaretoon
35sale morede bimehrie in roozegaram
tanhaie tanham
enghadr ke..

رها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

منم پاییز دوست ندارم

ابوالفضل سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

سلام
دوست عزیز
چرا تنهایی؟

رونیا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34

تنهایی هم زیباست...

Being and feeling pretty good depending on the viewing angle, we humans are a dear friend

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد