ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

سـاده بــودن...


سـاده بــودن ، سـاده مــانــدن ؛
کـارِ آسـانــی نـیــسـت !

گــاهــی هــمــه چـیــز خـیـلــی سـاده اتـفــاق مـی افـتـــد

ســاده
مـثــل نــگــاهــی
مـثــل ســلامــی . . .

ســاده اگــر آغــاز شــد
ســاده بــاش
ســاده بــمــان ...

ســاده هــا ماندنی تــرنـــد
دوســت داشـتــنــی تــرنــد

ســاده بــمــان ...
بــرای لــحـظــه هــایــتـــان
بــرای خــاطــر دل "اوی ِ" زنـدگــی ات

ساده ها  عهد شکستن کــارِشــان نــیــســـت

از هــمــان ابــتــدا راه دلـبـسـتــه مـی شـونــد
پــایِ دل دادگــی شــان مـی مـانـنــد

بــیــا و بــاور کــن ؛
ســادگــی از هـمــه چـیـــز
زیـبــا تــر اســت

مــانــدنــی تــر اســت ...

بـیـــا ساده بــاشـیـــم ،
ســاده بــمــانـیـــم و بــاور کـنــیــم
هــنـــوز هــم مــی شــود

ســـاده عــاشــق بـــود
ســـاده "عــاشـ♥ــق" مــانـــد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:45 http://gandomzaar.blogsky.com

یاد شعر "زیستن سخت ساده است" مارگوت بیکل افتادم...

رونیا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:35 http://kolbeyetanhaeam-roniya.blogsky.com

آرام دوستت خواهم داشت
طوری که
حتی خودت هم
از این عشق بویی نبری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد