ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

تولدت مُبارک ...


یک خرداد ماه دیگه میگذره از بودنم ،

یه تولد دیگه...یا یک قدم نزدیکتر به مرگ...

هر سال که گذشت ،از آدما دورتر شدم

کادوهای تولد کم شد!

آدمای بد دیدم!

آدمای خوب دیدم!

غم دیدم...

دردو، قلبم  با تمام وجود حس کرد...

تنهایی رو بلد شدم اما واسم عادت نشدُ هنوزم وقتی

تو خیابونا تنها با هنذفری و آدامس خرسی قدم میزنم.

لبخند میاد رو صورتم .

من یاد گرفتم تنهایی خوبه...

من یاد گرفتم با داشته هام زندگی کنم...
من یاد گرفتم وقتی که دلم گرفت

برم سراغِ شمعدونی هام

یاد گرفتم اونایی که میگن میمونن ، میرن!

اونایی که چیزی هم نمیگن بالاخره یه روزی میرن!

با رفتنِ یه سری آدما از زندگیم باورام هم رفت!

اما باورای جدید ساختم

لبخندای جدید زدم

من یاد گرفتم زندگی کنم...

حتی شده با درد!

خودم ؛ تولدت مُبارک ...

تو تنها کسی هستی که همیشه بودیُ ندیدمت

تو تنها کسی هستی که هرگز ترکم نکرد...

خودم ؛ تولدت مُبارک ...

نظرات 5 + ارسال نظر
رونیا یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:59 http://kolbeyetanhaeam-roniya.blogsky.com

بسیار زیبا...تولدتون مبارک

آسمان تب دار دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام.
ان شاالله ب زودی از تنهایی دربیاین
دو روز بعد میلادتونم مبارک
امیدوارم ک ایام ب کامتون باشه

salam
mamnoonam
lotf darid
moteshakeram

سیمین سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:38 http://ds7071.blogsky.com

تولدتون مبارک... هرچند گذشته!

salam
lotf darid
moteshakeram

مریم بانو پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 http://m-z-f.blogdky.com

سلام.
دو هفته بعد تولدتون مبارک.

ازتون اجازه می خوام برا روز تولدم از مطلبتون استفاده کنم (البته لینک همینجا رو هم خواهم داد)

شاد و موفق و سلامت باشید.

معصومه سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:30 http://www.escape1981.blogsky.com

اصلا خوشم نیومد از مریم بانو که گفت برا تولدم از شعر تو استفاده می کنم...
شاید او نمی دونه تولد چیه چقدر زیباست و چه منحصر به فرد.
تولدتون مبارک
من هرگز در روز تولدم به این فکر نکردم که یکسال پیرتر شدم اما امسال یک نفر که تبریک گفت ، گفت بالاخره نفهمیدم با تولد پیرتر میشیم یا نه!
من در آنی به فکر فرو رفتم..
بله هر سال هدیه ها کمتر شدند و امسال هم تعداد کسایی که تبریک گفتند کمتر شدند...
از همه اونایی که باید به من تبریک می گفتند و نگفتند بدم اومد
و جبران می کنم!

Hello dear friend
However, I am happy with my writing somebody their happiness is complete
Thank you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد