ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

آنیسا


ای ردیف غزلم،ورد زبانم، آنیسا

حاکم گستره ی فن بیانم ،  آنیسا


تو چه کردی که دلم این همه خواهانت شد؟

حکم کرده است فقط با تو بمانم  آنیسا


گوشه ی دنج اتاقم شب شعری برپاست

گرم چندین غزل پر هیجان ام  آنیسا


بیستون چیست؟ بگو تا دل البرز بِکن

امتحان کن به گمانم بتوانم  آنیسا


چه شده راحت من! این همه ناآرامی؟

غرق تشویش شدی من نگرانم  آنیسا


بسته ای بار سفر را به کجاها بی من

من که همراه تر از هر چمدانم  آنیسا


زندگی بی تو اگرمرگ نباشدزجراست

با تو تنظیم شده هر ضربانم  آنیسا


و تقدیم به دخترم آنیساباد

نظرات 2 + ارسال نظر
s.a.m شنبه 28 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 17:39

سلام اقای کمالی .معلم خوب و با دانشی هستید.ولی نمیدونم چرا ی دفعه سر کلاس گفتید اسمت چیه بعد منفی دادید.:-\

anonymous سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 23:52

اقای کمالی سایت شما بسیار نا ایمن است و میتوان سایت شما از بین برود

و خیلی ابتدایی ست
لطفا وبلاگ خود را به blogfa انتقال دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد