ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

حرف آخر

قصه از حنجره ایست ک گره خوده بــــــــ ــ ـــــ ـــ ـــ ــه بغـــــــــــــض.....


یک طرف خاطــــــــــــــره هــــــــــــــا....


یــــــــــــ ـ ـ کـ ـ طرف فاصــــــــــــله ها ....*


درهمه اواز هــــــــــا....


حرف *اخــــــــــــــ ـــ ـــ ـــ ر * زیباســـت....


اخرین حـــــــرف تو چیست؟


تابه ان تکیه کنم...


حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد