ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

مرد بودن..

مردان هم قلب دارن

فقط صدایش، یواش تر از صدای قلب یک زن است!

مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!

شاید ندیده باشی؛

اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!

هر وقت زن بودنت را میبینم؛

سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم

تا مبادا

لرزش دست هایم را ببینی !

مرد که باشی

دوست داری از نگاه یک زن مرد باشی !

نه بخاطر زورِ بازوها !

مثل تو دلتنگ میشوم

ولی گریه نمیکنم!

بچه میشوم بهانه میگیرم تو این هارا خوب میدانی!

تمام آرزویم این است که سر روی پاهایت بگذارم،تا موهایم را نوازش کنی

دوست دارم بدنت را بو کنم عاشق بویِ موهایت هستم!

من بیشتر از تو به آغوش نیاز دارم

چون وقت تنهاییم،خاطره ی تو مرا امیدوار میکند به همه ی دنیا!

تا برای خوشبختیت

لبخندت

آرامشت

تلاش کنم!

من مرد بودنم را مدیون زن بودنت هستم!

فقط تو این هارو میفهمی

با زن بودنت !

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن بیگی سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:23 http://shekanj.ir

درود و سپاس هم بابت مطلب زیباتون و هم بابت بازدید از مجله شعر و موسیقی ایرانی شکنج

بهزاد چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 http://jeepers-creepers.blogsky.com

وبلاگ شما هم قشنگه

رونیا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:54 http://kolbeyetanhaeam-roniya.blogsky.com

زن کودکی است که با اندک تبسم خندان و با کمترین بی مهری گریان می شود . هرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد