ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

یادمان باشد

یادمان باشد 

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم

در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

شکستن غرورش

لحظه های شکستنش در تنهایی

و لحظه های بی قراریش

و اگر یادمان برود

در جایی دیگر

سرنوشت یادمان خواهد آورد

و این  بار ما خود فراموش خواهیم شد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
رونیا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:49 http://kolbeyetanhaeam-roniya.blogsky.com

تونبودی دل به دل راهی نداشت از خیال عشق اگاهی نداشت تو نباشی تاقیامت بیکسم درتمام زندگی ذلواپسم.

رز زرد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:01 http://salehsara402@gmail.com

می پوﺷﺎﻧﻢ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽاﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺕ …

ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ صدﺍ ﻣﯿﺰﻧﺪ …

ﺩﺭﻭﻍ ﺍﺳﺖ …

ﺑﺎ ﭼﻪ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﮔﻔﺘﻨﺪ: “ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺍﺳﺖ ؟

ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ، ﺗﻤﺎﻣﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ …

ﺯمین و ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺳﺮﺕ ﺁﻭﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ و ﺗﻮﺍﻧﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ …

ﺁﺭﯼ …

ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ، ﺩﺍﻍ ﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺩﻝ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد