ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

حرف دل

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی دست بگیرند دفتر سرنوشت را ورق زنند خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 13:40

آیا این عادلانست که وقتی مدت کوتاهی سر کار هستی و یکی دیگه از همکارهات یکی از دوستاشو معرفی میکنه و میاد شروع به کار می کنه و با اینکه هیچ تفاوتی بین تو و تازه وارد نیست با این حال تورو به خاطر کمبود بودجه شرکت بیرون میکنن ؟
اگر کمبود بودجه دارند پس چرا نیروی جدید می گیرند؟ آیا این عادلانست؟انسانیت کجا رفته ؟ چرا مردم انقدر بی انصاف شدن ؟

سلام
واقعا ظلمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد