ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

اندیشه

قایق خیال خاطره ام نه نیاز به باد دارد و نه نیاز به آب  فقط من را میخواهد تا انرا به هر سو  که میخواهم برانم ولی من به ان اجازه حرکت نمیدهم !

نظرات 2 + ارسال نظر
یک ازشاگردان پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:57

چرا

رونیا دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:47

تنهـایی من عمیق ترین جای دنیاســت !

تمامی ندارد . . .

برادران یوســف هم ترسیدند

از عمق چاه تنهایــی ام . . .

به دنبال چاهی دیگر رفتند ! .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد