ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

من احساس می کنم ...

من اکنون احساس میکنم از همه آتش ها و امیدها و خواستن هایم 

 

تنها مانده ام... 

 

وگرداگرد زمین خلوت را مینگرم 

 

و اعماق آسمان ساکت را مینگرم 

 

و خود را مینگرم 

 

و در این نگریستن های همه دردناک و همه تلخ 

 

این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است 

 

و هر لحظه صریحتر و کوبنده تر 

 

که تو اینجا چه میکنی؟؟؟ 

 

امروز به خود گفتم: 

 

من احساس میکنم 

 

که نشسته ام زمان را مینگرم که میگذرد... 

 

همین و همین 

 

 

 

و تقدیم تو باد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد