ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

دردهایم ساکت می شوند

دردهایم ساکت می شوند...
وقتی چشمانت به من لبخند می زنند...
به گمانم آن ها هم شیفته ی نگاه گرم تو اند!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

کیست که از دو چشم من در تو نگاه می کند
آینه ی دل مرا همدم آه می کند
ای مه ومهر روز و شب آینه دار حسن تو
حسن جمال خویش را در تو نگاه می کند(سایه)

الیا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:53 http://e-shoroe2bare.blogsky.com

به گمانم آن ها هم شیفته ی نگاه گرم تو اند!
خیلی زیبا بود ممنون

سلام،
یه چند ماهی به دلایلی نبودم
گرچه اون دلایل همچنان باقیست اما برگشتم با وبی متفاوت
امیدوارم این تفاوت در خودم هم ایجاد شه
فکر نمیکنم از وبم خوشتون بیاد اما خوشحال میشم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد