ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

راز عشق!

راز عشق دراین است که به دیگری لذت ببخشی

 ولی عشق را برای لذت نخواهی!

زیرا عشق حقیقی هوا وهوس نیست.

 هر چه نفس قوی تر باشد  تقاضا هایش بیشتر می شود

و هر چه تقاضا های نفس قوی تر باشد

خودپرستی را در تو بیشتر و بیشتر تقویت میکند.

 عشق چهره واقعی خود را در ملایمت و مهربانی آشکار میکند، نه در لذت جویی

نظرات 2 + ارسال نظر
fatemeee پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30

in harfaro nemitoonam bavar konam!!!!!! hamash dOrooogheeeeeeeeeeeeee

سلام دوست عزیز
چرا نمیتونی باور کنی؟
درسته که تو دنیایی پرتزدروغ زندگی میکنیم اما همیشه راستی و درستی هم پیدا میشه
فقط باید جستجو کرد و به قول سهراب که میگه:
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
پس عینک بدبینی را از چشم خودتان بردارید لطفا.
ممنونو از نظرتان

fatemeee شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33

khob be cheshe khodam didam,,yani sare khodam ye balaii avord ke hamash az roo havas boood
kheili na mard boooOd
doosesh dashtam,,vali ye kari kard ke alan motenaferam azash

سلام دوست گرامی
نمیدونم کی بوده و چی کار کرده و شما چکار کردید اما هر دو نفر می توانند مقصر باشند حالا یکی کمتر یکی بیشتر
به هر صورت کمی هم باید حق را به طرف مقابل داد شاید اون هم بخاطر عشق زیاد و بی مهری که دیده کاری کرده که نباید می کرده و خودش هم الان پشیمان شده باشه!!!
به هر حال حلالش کنید.
موفق و کامیاب باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد