ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

اگر دلت شکست...!

یادت باشد:

دلت  که شکست سرت رابالا بگیری

تلافی نکن 

حواست باشد!

دل شکسته، گوشه‌هایش تیز است

صبور باش و ساکت

بغضت را پنهان کن، رنجت را پنهان‌ تر

گاهی بازی زندگی اینگونه است

بازنده فقط کسی است که بازی نکند ...

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

فدای تو بشم همه شعرهات انقدر قشنگن که ادم و تکون میده.
زیبا.. با معنی... و همشون درس زندگی میدن.
خیلی دست دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:19

ودست مهربان تو شکسته های دلم را دوباره بند می زند و محبت تنها التیام بخش دل شکسته است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:22

کیکاووس یاکیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد