ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

جیره بندی...!

دیــدن عـکست تمــام سهم من است،

از "تـــو "

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبــادا

تَــوقُعش زیاد شود!!

دِل اســت دیـــگر ...

ممکن اســت فردا خودت را از مــن بـخواهـد...

نظرات 1 + ارسال نظر
چهاردولی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:50 http://neyla bakk blog fa.com

سلام زیبا بود استاد

سلام
ممنونم
لطف دارید از اینکه به وبلاگ من سر زدید متشکرم
سبز باشی و خرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد