ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

بین من و تو...

هیچ لباسی بین منو تو نیست

نه مردانگیم کار میکند نه زنانگیت

چنان مرا در اغوش کشیده ای

سکوتمان بزرگ ترین دوستت دارم هاست

این بهشت تنت را دوست دارم ...

آری اینجاست که شهوت به عشق میبازد...
نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:32 http://elham7709.blogsky.com/

شهری که بین ما فاصله انداخته
با گرمای نفسهایت
و مهربانی انگشتانت ویران شد.
من این ویرانی را می پرستم.

سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدید
موفق و پایدار باشید.

امیرعلی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

چنان مرا در اغوش کشیده ای
سکوتمان بزرگ ترین دوستت دارم ها شد
و در تو نیست شدم
آیا کسی مرا پیدا خواهد کرد در سرای دلت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد