ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

فهمیدم!

امروز فهمیدم ا..

چه سخت می گذرد !..

بر آفتابگردان ..


روزهای ابری

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:37 http://elham7709.blogsky.com/

ابر من در دلم سرک می کشد...
آفتاب هم که باشد من نمی بینم...

امیرعلی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

انتظار آمدنت جان می کاهد و جان می کاهد و جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد