ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ساده نیست

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست  

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست 

 از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام  

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:56

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست
دلم تنگه برایت از تو گذشتن آسان نیست
دوستت دارم و دل بریدن از تو آسان نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد