ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ضربان قلب تو

دستهایم را که بگیری

سرمایی نیست که بتواند 

لحظه ای این جریانِ داغِ بینمان را

کُند کند...

ضربان قلب تو

آهنگی ست که روی گردنم 

برای زنده بودنم 

حس میشود

بی دلیل نیست که میگویند

سرمایی وجود ندارد 

تا دستان گرم تو 

به روی سینه ام باشد

نه سرمایی وجود دارد و نه لرزشی!

که طپش زندگی ست 

که لمس میشود حیات...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:02

ضربان قلب تو چه نماهنگ قشنگیست
چه زیبا می نوازد ملودی عشق را در گوشم
وچه مجنون وار مرا به جنون می کشاند
به عرش می برد این نرم آهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد