ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

آخرین آرزوی من باش

شبانه هایی

که برای پر کردن حجم بی تو ام

به دیوار چسبانده ام

شبیه آلزایمری که

یاد من تورا گرفته است

فقط درد ست

درمان هر دو

برگشتنی ست که تو را

به یاد من اندازدو

مرا از یاد شبانه

به لمس طلوع تو

به اندازه به آغوش کشیدن صبح

امیدی ندارم

تو بیا و 

آخرین آرزوی من باش

... 

 

 

 

و تقدیم تو باد...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

من همیشه کنارت میمانم
حتی اگر مرا نخواسته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد