ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

این روزها

این روزها چشمانم
می بیند
حرف میزند
اشک میریزد
زل میزند
پلک میزند
اینها علائم زندگیست
که من همه را دارم
چشمانم را هم ببندم 
قطع میشود ارتباط من 
با دنیایی که خود برای خودم ساخته ام 
با دنیایی که تو برایم ویران کرده ای...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

ویران نکرده ام
دنیای تو دنیای من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد