ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

رو به غروب خورشید

رو به غروب خورشید
امروزم را مرور میکنم
لحظه هایی که تب نبودنت بالا رفت و 
حرفهایی عاشقانه 
از دوری تو به زبان آمد
من خود این را خواستم و ساختم
که گاهی نبودن 
بهتر از هرگونه بودنست
منی که من نباشد
به کار تو نیاید!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:13

من و تو از بین رفت
حالا ما شده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد