ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ویرانی

اینکه حالم خوب نیست 
جای نگرانی ندارد
انگشت اتهام 
رو به کسی نیست 
جز خودم!
با خرابی هایم کنار آمده ام
منتظر ساختن خانه ای نو
بعد از ویرانی که به بار آورده ای 
نیستم 
مطمئن باش!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:31


شانه ام همیشه از آن تو

برای فریاد هق هق هایت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد