ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

هنوز عاشقانه کنار توام


هنوز عاشقانه کنار توام

ترانه ترانه کنار توام
به یادم میای مثل یه خاطره
نذار اسمت از یاد این دل بره


تو دنیای خوابت پناهم بده

به دنیای پروانه راهم بده

بذار پر بگیرم از این خستگی

نذار که قفس باشه دلبستگی


هنوز عاشقانه کنار توام
غزل تا غزل بی قرار توام
کنار توام تو شهر بی کسی
بگو از کدوم گریه سر می رسی

بیا ابرُ از توی چشمام ببر
پُرم از تب و اشتیاق سفر

بیا رد شیم از زیر رنگین کمون
تا پایان این قصه با من بمون
تا پایان این قصه با من بمون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد