ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

خام بودم

من خام بودم

یا

تو (زیاد از حد) پخته بودی

دلیل این همه فاصله خام بودنم بود

یا

پخته بودنت

که تو را از من مرا از تو از عشقمان دور کرد

راستی خاطره هایم را جا گذاشتی

فنجان قهوه یمان       اتش شومینه        هنوز منتظرند

جایت همچنان خالیست

و

عطرت همچنان باقی ست .....


وفا را از بی وفاییت اموختم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد