ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

قسم به قلم


قسم

به قلم

چه روزگار به کامم آید و

چه چرخَدَم لیل و نهار فرسنگ ها دور از مُراد

پایدارا خواهد ایستاد

قامت

فریادم خواهد آمد

بلند

که

نخواهَدَم ایستاد از نگاریدنِ افکار

بر صفحه ی بی کرانِ بودن...


بر آسمان سوگند

چنان از آبی ات گویم تا

به خیره نشینی و نظاره گر باشی

توصیفِ بهشتیِ خود را

در کلامی جاوید...


بر تو

سلام و

بر ما

سلامتِ کلام...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد