ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

مهرگان

مژده یارا که مهرگان آمد
جشن پیوند عاشقان آمد
فصل احساس های آبی شد
عید دل های مهربان آمد

مهرگان است روز مهر و امید

روز لبخند دختر خورشید
روز روشن روان بهروزی
روزگار جوانی جاوید

مهرگان است، روز بیداری

روز آگاهی است و هشیاری
روز اندیشه های بالنده
روز افکار جاودان جاری


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 http://havashenas.blogsky.com/

با سلام و خسته نباشی.
مطالب خوبی در وبلاگ گذاشتی.
ممنون.
برای دریافت اطلاعات هواشناسی به وبلاگ من هم میتونی سر بزنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد