ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

گمان می کردم

سادلانه گمان می کردم


تو را پشت سر خود رها خواهم کرد !!


در چمدانی که باز کردم , تو بودی


هر پیراهنی که پوشیدم


عطر تو را با خود داشت


و تمام روزنامه های جهان


عکس تو را چاپ کرده بودند


به تماشای هر نمایشی رفتم


تو را در صندلی کنار خود دیدم!


هر عطری خریدم تو مالک آن شدی


پس کی ؟


بگو کی از حضور تو رها می شوم !!


مسافر همیشه همسفر من !!

نظرات 2 + ارسال نظر
یگانه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

و تمام روزنامه های جهان




عکس تو را چاپ کرده بودند



ببخشید ولی به نظر من خواننده این تیکه شعر از ریتم درآورده

لیلا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:52

لزومی نداره طبع زمایی کنی چون استاد غزلی این خیلی ضعیف ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد