ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

روزهای بارانی

روزهای بارانی را دوست دارم


چون معلوم نمی شود


که منتظر تاکسی هستی یا


آواره ی خیابان هایی ..


معلوم نمی شود...


گونه ات از اشک خیس است یا


دانه های باران روی صورتت جاریست


روزهای بارانی را دوست دارم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
yegane چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:33

واقعا قشنگی بارون به اینه که بدون دغدغه جلو چشم همه چشاتم مثل بارون بباره

لیلا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

سراپا خیس از عشق و باران در پاسخشان چه خواهی گفت اگر بر سند استینت را کدامیک تر کر ده است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد