ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

دیگه از اون به بعد...

دیگه نه از اومدنِ کسی ذوق زده میشم !

     

   نه اگه کسی از پیشم بره حوصله دارم نازشو بخرم که برگرده!
   

   بی احساس نیستم!

   

  بی معرفت و نامرد هم نیستم!
   

  فقط یه زمانی یه کسی واردِ زندگیم شد
 

  که یه سری از باورامو از بین برد !

  همین...

نظرات 1 + ارسال نظر
رونیا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39

چیزی نمیشه گفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد