ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

یاس

سخته حرفم رسیده وقت رفتن
گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف أول

حس می کردم أخیرا حرفات با خراشه
اونجا بود که فهمیدم این قصه آخراشه

وقت رفتنه وقت دفن قلبمه
و خودت می دونی تمومه الکی جو نده

حرف های تلخت هم که نمک زخممه
و تنها دلخوشیم به قلم دستمه

و باز منم و حسرت اینکه دوباره تنهام
و از خدا حالا می خوام من دو بال پرواز

می دونی چند بار گفتم که تو مال من باش؟؟؟
بگذریم دیگه زدستم در رفته شمار دردام

تو که می دونستی من تکیه گاه محکمتم
بگو با من دیگه چرا آخه نوکرتم؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47

دست از طلب ندارم تا کام من براید یا تن ر سد به جانان یا جان ز تن بر اید

[ بدون نام ] جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:50

تکیه گاه محکم برای خودتونم باشید تا اینقدر سخت نگذره

همیشه احتیاج ب تکیه گاه دارم و خواهم داشت

[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:54

یار عشقینده حسرت ده گالان، اولمز
اما و اگر تانیماز
چوله، بیابانا ووروب
اوزونن خبری اولماز
بیلمز هاردان گلدی، هارا گدی
اله اونو بیلرعشق یولوندا، دغل اولماز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد