ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

عسق من

عشق من اول عشقای بهارست                         

عشق من ناجی قلبای ستارست


عشق من عاشق هر چی رنگ آبیست               

عشق من فدای جاده های خاکیست


عشق من هنوز وجودش خیلی خالیست

عشق من دنبال عشقای خدائیست


عشق من خوب می دونه هیچ جا وفا نیست

عشق من ولی می گه اینجا ریا نیست


عشق من دشمن حرفای جدائیست

عشق من امید عشق آشنائیست


عشق من بذار بگم اولین عشقاست

عشق من نشانه دلبستگیهاست


عشق من خیلی چیزا واسش حیاتیست

عشق من ساده ترین عشق آزادیست


عشق من شاید دلش پر از صداهاست

عشق من شاید غمش بیشتر از اینهاست


عشق من به فکر سهراب سپهریست

عشق من فدای شعرای سپهریست


عشق من همش تو یه کتاب خلاصست

عشق من همش تو هشت کتاب خلاصست


عشق من دیگه خریدار غروبهاست

عشق من دنبال عشق سادگیهاست


عشق من عشقای قلب نسترن هاست

عشق من پیرو عشقای سهراب هاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد