ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

خسته ام...


خسته ام از زندگی

خسته ام از قضاوتهای سخت و سنگدلانه ات

خسته ام از دلتنگیهایی که عمق مساوی و زمان نابرابر برای هر دوی ما داشت

خسته ام از این همه باری که سالها حمل میکنم

تمام هدفم در زندگی با تو بودن بود

اگر تو نباشی 

من تمام میشم

بدون تو دیگه نمیخوام باشم

میخوام برم و بمیرم

نمیخوام دلسوزی کنی

نمیخوام واسم گریه کنی

نمیخوام مقصر بدونی خودت رو 

تو هیچ تقصیری نداری

فقط شاید این آخرین پست زندگیم باشه

لعنت به همه چیزهایی که تو رو از من دور کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد