ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

سی و سه روز


سی و سه روز می شود

                          عینکم شکسته

سی و سه روز می شود

                          خوب نمی بینم

                             و خوب کتاب نمی خوانم

                                         و چیزهای خوب را

                                                      خوب نمی بینم!

 

                  سی سه روز می شود

 

-آ قا سلام      که خرج ندارد

                            سری تکان بده لا اقل

سی و سه روز؟. . .نه مانا

   سی و سه سال هم

        چه فرق دارد

           عینک هم که باشد

                همیشه باید

                    چشمها یم را ببندم

                                         تا تو را ببینم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد