ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

این حال من بی توست!

این حال من بی توست...

بغض غزلی بی لب

افتاده ترین خورشید زیر سم اسب شب


این حال من بی توست

دلداده تر از فرهاد

شوریده تر از مجنون

حسرت به دلی در باد....


پیدا شو که می ترسم

از بستر بی قصه

پیدا شو نفس برده

می ترسه ازت غصه


بی وقفه ترین عاشق

موندم که توپیدا شی

بی تو همه چی تلخه

باید که توهم باشی....

نظرات 2 + ارسال نظر
abby چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://elmira-f-n.blogsky.com

وبت خیلی عالیه دوست عزیز
بازم به من سر بزن
راستی یه وب دیگه م دارم آدرسش اینه:
3tofangdar.blogsky.com
اسمش 3تفنگداره
خوشحال می شم به اونم سر بزنی
موفق باشی

fatemah چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:38 http://hesearom.blogfa.com/

وبلاگت خیلی خاصه
براش خیلی وقت گذاشتی
ممنون

salam dooste khoobam
mamnoonam az nazare lotfet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد