ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

so...

So embrace the flowers of fall
and remember the rain
which will ever weep over landscapes wide and grey
and feed the rivers flowing into the waters of life
though oblivion is a mightier water -
 so majestic, so cold, so fathomless deep "

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:34

تا ...

پس گلهای سقوط در آغوش
و به یاد داشته باشید باران
که تا کنون بیش از مناظر گسترده و خاکستری خواهد گریه
و تغذیه رودخانه ها جریان را به آبهای زندگی
هر چند فراموشی آب قویتر است -
بسیار با شکوه، خیلی سرد است، خیلی عمیق عمیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد