ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

غیرازتوهمه ازخاطرم میرن


همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن

هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه میگیرن

به جزء تو همه میدونن واست این مرد میمیره

واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره

به جزء تو همه میدونن واست این مرد میمیره

واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره

همین خوبه همین خوبه ، همین خوبه همین خوبه

 

همین خوبه که با این که چشات رو ، روی من بستی

تو چند تا خاطره با من ، هنوزم مشترک هستی

همین خوبه که آرومی و حس میکنی آزادی

که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی

واسه من کافیه این که تو از من خاطره داری

به یادشون که میفتی واسه من ، وقت میزاری

همین خوبه همین خوبه ، همین خوبه همین خوبه

 

همین خوبه که با این که سراغ از من نمیگیری

ولی تا ، حرف من میشه یه لحظه تو خودت میری

به جزء تو همه میدونن واست این مرد میمیره

واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره

 

به جزء تو همه میدونن واست این مرد میمیره

واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:14 http://asheghaneh1370.blogsky.com

ووووووووووای من عاشق این شعرم
ممنون

شقایق سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:20

واقعا دوستش دارم این شعرو

Salam
Mamnoonam
lotf kardi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 http:// tokenisti.blogsky.com

سلام صبح بخیر
به این راحتی ها که شما فکرمیکنی نیست.بخصوص اگه دقیقا ندونی طرفت چه حسی بت داره وهمه چی را به شوخی بگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد