ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

من عاشق نیستم!


من عاشق نیستم!
 

فقط شب ها بدون آغوشت , نمی توانم بخوابم... 
   


روزها دلتنگت میشوم!
 

از دیدنت سیر نمی شوم! 
 

عطرت روحم را به پرواز در می آورد! 
 

کنارم که هستی زمان بی معنا می شود...
 

یک نگاه گرم و لبخند مهربانت , دلم را قرص می کند...
 

گرمای دستانت , آب روی آتش این روزهایم هست....
  

  

من عاشق نیستم....
 


فقط حرف تو که می شود..... 


دیگر هیچ چیز نمی شنوم جز نام " تو!

نظرات 1 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:00

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد