ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

زندان همینجاست



زندان...

همیشه شکل زندان نیست

گاهی همین آسمان

همین چاردیواری

آدم های یخی مهربان!

بالشی که هر شب خیس اشک می شود تا خوابت ببرد

عشق ممنوعی که گلویت را می فشارد

ستاره های تقدیر که به تو نیشخند می زنند

همین جا زندان توست

طاقت بیاور...

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:36

گاهی همین روح انسان درجسم به مانند زندان می مونه و شوقی برای خارج شدن هست برای اوج که نمیشه تا... طاقت بیاور .توصیفات شما عالی بود لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد