ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

دلم برایت تنگ می‌شود ...

تمام رؤیاهای من، 


              خاطره‌های من،


               در زمانی همیشه از آن تو بوده‌اند حاشا نکن...!! 


   دلم برایت تنگ می‌شود حتی اگر خاطره‌ای از دلتنگی مثل اشک از من ندیده باشی..


                   حتی اگر هرگز به خانه بازنگردی و آن لحظة دیداری که می‌گفتی هرگز اتفاق نیافتد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد