ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

خاطراتت...

خاطراتت صف کشیده اند!


             یکی پس از دیگری...

                  حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند!


            و من...


                 فرار می کنم از فکر کردن به تو؛


                            مثل رد کردن آهنگی که ...


      خیلی دوستش دارم خیلی...!

نظرات 1 + ارسال نظر
صمیمی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:15

خیلی قشنگ بود،آفرین!
موفق باشید

salam
sale no mobarak
mamnoonam ke be web log e man sar zadid
moteshaker az nazaretoon
moteshakeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد