ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

الهی نامه ی شیمی...


*خدایا تک الکترونی هستم درمدارمعصیت،مراازترازمعصیت به ترازاصلی کمال بازگردان وبه هسته ی معرفت نزدیک کن...

*الهی مراثابت قدم کن تاهم چون cs(سزیم)کمترین میل رابه گرفتن الکترونگاتیوی گناه داشته باشم...

*الهی قلبم راحرم امن خودت کن تااوربیتال خالی قلبم به دست شیطان هواوهوس نیفتدومثل N(نیترو‍‍‍ژن)وo(اکسیژن)وF(فلوئور)وNe(نئون)همیشه غیربرانگیخته دربرابرمحرمات باشم...

*الهی کاش غم های دلم درزلال اشک هایم هم چون نیتراتها درآب حل شوند...

*خدایا عظمت رادرنگاه من درخواص شدتی ایمان افرادقرارده،نه درخواص مقداری آنها...

*وبالاخره...خدایا کاری کن درگرمای رازونیازباتو،سوختنی کامل داشته باشم......... "آمین"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد