ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

پیرهن تو


یه پیرهن از تو جا مونده پراز عطر گل مریم
که با لمس کردن پیرهن تورو حس میکنم هر دم

در اغوشم .در این خونه .در این دوران تنهایی
فقط پیرهن رو میبوسم .تو هر لحظه و هرباری


چشام میباره از دوریت.بازم دلتنگ تو میشم
کنار پیرهن و یادت .به دور از حس تشویشم

با این که از پیشم رفتی .هنوز قلبم تو دستاته
دلم درگیر عشق تو.دلم تسلییم رویاته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد