ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

اعتراف



چه گونه میتونم بگذرم از تو
وقتی تو همه لحظه هام اسم توباشه

چه گونه میشه پیداشه کسی که
حرارت نگاهش مثل تو باشه

نمیتونم تورو حتی یه لحظه
در این روزای سخت تنها بذارم

بدون من بدون دستای پر مهرت
نمیشه نمیتونم دووم بیارم

با این که طرد کردی منو اما
هنوزم مرحمی واسه دردامی

حظورت باعث میشه نجات بدی منو
از این دل خستیگی ها و تنهایی

تا وقتی خون تو رگهام میشه جاری
تو عشق اول

و اخر من باش

دل من بدجوری وابسته ی توست
نمیذارم که هچیوقت بذاری تنهاش

چگونه میتونم کنم فراموش
اون دستای گرم و مهربونیتو

میخوام اعتراف کنم دنیای منی
میخوام اعترافکنم میمیرم بی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد