ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

قامت بودنشان...

خیلی از نیست ها هستند که قامت بودنشان

از هر هستی هست تر است!

خیلی از نیست ها هستند که دل را با قافله ی خود برده اند

به آن بعید ها

به آنجا که عقل فلج میشود و خیال پا میگیرد

خیال ، نا محدودِ قشنگی است

سرزمین عجایب نیازهای بر باد رفته است

خیال سرشار است از عشق هایی که باید باشند

اما بدلایلی نیستند...

آنجا که عشق از مرز جامه دری شقایق هجرت میکند ،

خیال تسلای مهجوری عاشقانه های شاپرک میشود

و خیال تنها بازمانده ی نیست هایی است که

فقط خاطره شان در خاطر مانده است

خیلی از نیست ها هستند که قامت بودنشان

از هر هستی هست تر است ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد