ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

زیباترین پایان یک عاشقانه

بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:42

کاش من هم می تونستم تمومش کنم...

تنها یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:46

نمیدونم چرا اما الان بیشتر عاشقانه ها پایانشون نرسیدنه

هنگامه دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:16 http://hengameharjomand.blogsky.com/

نوشته های خودته یا مث من از جایی میربایی

سلام خانم محترم
نه من خودم مینویسم

ممنونم ک بمن سر زدید

شیرین دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:38

سلام خسته نباشین
شعرتان عالی بود رسیدن یانرسیدن مهم نیست مهم اینه که دل ادم ارام بکیره ولی. ..

رونیا سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:33

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم ، کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد