ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

سرگرمی

گوشه هر دو چشم خود رو بکشید اگه چیزی دیدید

 

به افتخارش ... نظر بدید!؟

 


نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52

سلام خسته نباشین
مادرهمه ی هستی

رونیا پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:03

وقتی خیس از باران به خانه رسیدم...

برادرم گفت: چرا چتری با خود نبردی؟

خواهرم گفت: چرا تا بند آمدن باران صبر نکردی؟

پدرم با عصبانیت گفت: تنها وقتی سرما خوردی متوجه خواهی شد ...

اما مادرم در حالی که موهای مرا خشک می کرد گفت: باران احمق! ...

این است معنی مادر ..........

محمد جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:38 http://shendabad-amuz.blogsky.com

واقعا عالی بود عجب چیزیه این مادر
به من هم سر بزنید و نظر بدهید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد