ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

بر فراز دشت شقایق ها

ساده مینویسم...

حالم خوب ست

هر از گاهی بر بام خیال

تا به اوج پرواز میکنم

همین دیشب..

حوالی خوابهایم

بهار را ترسیم میکردم

روزهایم آفتابی و گرم 

بر فراز دشت شقایق ها

به خورشید لبخند میزدم

هر چند انعکاس تبسمم

شبیه شمایل شقایق و خورشید نبود

ساده تر مینویسم

حالم خوب ست

اما تو باور نکن

نظرات 1 + ارسال نظر
rezvan دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:48 http://yekasheghedivaneh.blogsky.com

لایکککککککککککککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد