ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

می روی که خوشبخت شوی

می روی که خوشبخت شوی
و من
حال کودکی را دارم
که نخ بادبادکش پاره شده...مانده
برای اوج گرفتنش 
ذوق کند
یا برای از دست دادنش
گریه...!

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 00:02

زیبابود

مریم شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:26 http://marydreamspost.blogsky.com

بسیار زیبا

رها شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:34

خیلی قشنگ بود
منم حال همین کودک رادارم

امیرحسین سلمانی زاده شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:40

به قول خودتون نیازبه خیلی خوب

تی فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد