ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

تنها تویی که نابترین عاشقانه ای


ژِست کلاغهای سرِ تیرهای برق -با شرح کامل خبر احمقانه ای ...
هر کوچه باردار خبرهای تازه شد -با تیتر خودکشی شبِ شاعرانه ای !
 
پرتاب ماهواره ی اندوه بیکسی ...
تشییع یادمان غزل بُقعه ی سکوت !
همراه با هبوط بشر زن سقوط کرد ...
بورسِ نگاه هرزه به ابروکمانه ای !
اخبار اغتشاش عرب -شبهِ انقلاب !
مشروح یک سیاست بی مرز در دمشق !
شطرنج بی رقیب حریفان روس و هند!
مشروح قتل عمد پسر توی خانه ای !
در چارراه شهر چراغی که قرمز است ...
آمار مرگ و میر جهان از دخانیات !
هر بشکه نفت خام اُپِک صد دلار شد !
طرح کلنگ ساختن کارخانه ای ...!
بورسیه های درسی قشر کاپیتالیسم...
مشروح تازه های جهان«بیمه ی رّحِم»
تالابهای در خطر انقراض وحش ...
تشریح اقتصاد جهان از خزانه ای !
بحث گرانترین سفر قرن بیست و یک ...
طنز شعاری همه جا خانه ی منست !
ویروس و کرمهای مدرن درون نِت ...
اندیشه ی سادیسمی و جنگی رسانه ای !
...
با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری
با این همه جدال سر هیچ و پوچها -تنها تویی که نابترین عاشقانه ای !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد