ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

از همه کس دیدنی تری

مهتاب من تو از همه کس دیدنی تری 
از هرچه هست و نیست ،پسندیدنی تری 
گرچه شبیه بتکده ای غرق ظلمتی 
از مهر وماه نیز پرستیدنی تری 
سعدی رسیده است به سبک وسیاق تو 
از بیت های حافظ اگر خواندنی تری 
پلکم اگر به معجزه ای قد نمی کشد 
از خرق عادت ازلی دیدنی تری 
دلتنگ وسر به زیر به عطرت خوشم اگر 
از حال وروز خویش تو پرسیدنی تری 
دور از بهشت وغرق جهنم شوم که تو
از حوریان باکره بوسیدنی تری! 
عمرم به بادرفته وبا دیگران خوشی 
جای گلایه نیست که بخشیدنی تری 
با جرم سیب سرخ نباید هبوط کرد 
وقتی شبیه غنچه ازآن چیدنی تری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد